четверг, 19 февраля 2015 г.

Спортивні змагання – вікторина „ Пори року” для дітей середнього шкільного віку.


Мета заходу: формувати у дітей інтерес до занять зимовими видами спорту.
Завдання: 
а) ознайомити учнів з видами спорту, що входять до програми зимових та літніх Олімпійських ігор та виявити їх знання з природознавства.
б) сприяти розвитку у дітей фізичних якостей: швидкості, спритності, стрибучості. 
Обладнання: різнокольорові стрічки, хокейні ключки, повітряні кульки, скакалки.
                                   Хід проведення змагань:
Команди в спортивній формі, зі спортивними емблемами виходять до спортивного залу і шикуються на протилежних кінцях приміщення.
Вчитель дає командам дозвіл на здачу рапорту про готовність до змагань.
Вчитель: Діти, сьогодні ми поговоримо про зимові та літні види спорту, про пори року та прикмети, які їх визначають.
Кожний календарний рік починається з пори року „зима”. Зміни в природі, які стосуються цієї пори року відбуваються не тільки в рослинному, але і в тваринному світі.
Які зміни взимку відбуваються з хутряними звірами? (відповіді команд)
Вчитель: Коли хутряні звірі змінили колір хутра, мисливцям дозволяють на них полювати? От і ми зараз проведемо гру „Мисливці”.
1. Гра „ Мисливці”
За сигналом вчителя команди розпочинають „полювання” – висмикують один у одного хвостики ( різнокольорові стрічки), які закладені за спинами учасників гри. Перемагає команда, яка по закінченню відведеного часу здобуде найбільше трофеїв.
Вчитель: Шановні учасники змагань! Скажіть будь-ласка, яка гра найбільш популярна, у дітей взимку і пов’язані зі снігом? (Сніжки). Пропоную вам зіграти в сніжки.
2. Гра „Сніжки”
Команди розташовуються по різні сторони від центральної лінії і, за сигналом вчителя, стараються влучити „сніжками” один в одного. Гравець, в якого влучила „сніжка” – вибуває з гри. Перемагає команда, в якій по закінченню відведеного часу, залишилось більше гравців.
Вчитель: Скажіть будь-ласка, який ігровий вид спорту на льоду включено до програми зимових Олімпійських ігор? (Хокей) Запрошую команди прийняти участь в естафеті „Хокеїсти”.
3. Естафета „Хокеїсти”
Умови гри: Гравці обох команд ведуть ключками тенісний м’ячик, обводять фішку і передають естафету наступному учаснику.
Вчитель: Поговорімо про предмет, який використовують і для зимових розваг, і для зимового спорту.
Котиться, котиться вниз паровоз
Йому не страшний сильний мороз
Діти сидять на паровозі верхом
Змазані салом полозки на ньому.
(Санки)
Вчитель: Пропоную покататись на санках прямо зараз.
Гра естафета: „Санки”
Умова гри: Учасники стають парами, Один учасник сідає на мішок, а другий його тягне до фішки, де міняються місцями і вертаються назад.
Вчитель: Діти! Відгадайте, про який предмет йде мова у цьому віршику?
На снегу две полосы,
Увились две лисы.
Подошла поближе:
Здесь бежали чьи-то… (лыжи)
Вчитель: Лижі ми підібрали. Лижі підбираються згідно зросту. Тепер займемось тренуванням для укріплення м’язів ніг.
Гра-естафета „Лижні гонки”
Умови гри: Гравці стають на лижі і рухаються до фішки і назад, передають інвентар другому учаснику.
Вчитель: Діти! Яка пора року наступає, коли починає розтавати сніговик? Правильно – весна! А як називаються жовті квітки, які одними з перших розквітають у нас на стадіоні весною? (кульбаба)
Вчитель: От і у нас з’явились кульбаби ( показує учням жовті кульки)
Гра – естафета „Кульбаба”
Умови гри: Учасник кожної команди долає відстань від лінії старту і назад, штовхаючи руками повітряну кульку.
Вчитель: Діти! Скажіть, будь ласка, які овочі можна пересаджувати весною і влітку з однієї лунки в іншу? (помідори, капусту)
Естафета „Пересадка овочів”
Вчитель: Шановні учасники змагань! Перед кожною командою знаходиться 6 „лунок”. В трьох із них лежать кубики. Учасники переносять кубики в лунку напроти і передають естафету партнеру.
Змагання капітанів: „Витягнути шнур”Умови гри: Капітани сідають на стільці, під якими лежать скакалка. По сигналу учасники підіймаються зі стільців, оббігають фішку і ,сівши знову на стілець, витягують скакалку.
Вчитель:Наші змагання підходять до завершення. Останнє запитання командам: „який вид спорту називають „Королевою спорту”? (легку атлетику)
Вчитель: Пропоную учасникам команд прийняти участь в легкоатлетичній естафеті.
Легкоатлетична естафета
Умови естафети: Кожний учасник спочатку перестрибує через бар’єр, пролазить під лавою, виконує перекид вперед, оббігає фішку і фінішує по прямій.
Вчитель: Діти! Хто хоче підвищити свою спортивну майстерність з легкої атлетики, футболу, той може записатись в спортивну групу ДЮСШ м. Синельникового.
Вчитель: А зараз ми підведемо підсумки змагань. (оголошується команда – переможець, вручається грамота) Учні організовано виходять зі спортивного залу

Комментариев нет:

Отправить комментарий